Ledare/administratör?
Logga in på SportAdmin här
Medlem/målsman?
Logga in på Mina sidor här
Till hösten startar vi en ny träningsgrupp för födda 2013-2016. De kommer att träna torsdagar 17.30-19.00 i idrottshallen på Sannarpsgymnasiet.Är du intresserad av plats? Gör en intresseanmälan så hör vi av oss när du fått plats!
Vi har plats i och påbörjat intag i nedanstående grupper. Är ni intresserade av plats kan ni göra en intresseanmälan så hör vi av oss om ni fått plats.Glöm inte att göra klart intresseanmälan via den länk som ni får till er mejl. Det är tyvärr några som missar det steget.BabygympaBarn 21-22Träningsgrupp 15 år+Träningsgrupp f. 17-18Träningsgrupp f. 13-16Övriga grupper gör vi intag i turordning av de som gjort en intresseanmälan. Det går självklart bra att göra en intresseanmälan till någon av de grupperna också. Intag till tävlingsgrupperna görs via träningsgrupper eller provträning.
I helgen som gick var vår äldsta tävlingsgrupp i Örebro för att tävla i Nordfemman samt i Västerås för Rikstrean öppen klass. Båda lagen tog sig vidare till söndagens final.Bra jobbat!